Fonder för behövande

oktober 2, 2008 at 11:17 f m (Fonder för behövande)

Fortfarande är det flera personer om dagen som mailar mig och vill ha hjälp med att söka medel och understöd ur fonder för behövande. Med behövande innebär att du t.ex har ett barn med funktionshinder, svårt drabbad av sjukdom eller helt enkelt har en svår social situation. Jag har i flera år sökt fonder med stor framgång och hjälpt andra att nå samma resultat. Men det här är en process som tar tid. Att söka rätt på de fonder som passar en viss person beroende på län, situation och andra omständigheter. Många tycker att det är en självklarhet att jag borde tillhandahålla fonder skräddarsydda efter deras behov, skriva ansökningsmallar och ge råd om vad som ska ingå i en ansökan och hur den ska se ut. Men processen tar ca 20 timmar och den tiden kan jag inte bara ge bort. Så jag har bestämt mig för att återigen stå till tjänst för de som behöver, men det kommer tas ut en avgift på 300:- per person. Då får man aktuella fonder, mall för ansökningsbrev samt en förteckning om vad som ska ingå i en ansökan. Det finna företag som arbetar med det jag gör och deras avgift är närmare det dubbla. Så om du vill ha hjälp kommer det kosta 300:-. Då kan du maila till hotnessyagal@hotmail.com så berättar jag mer om hur vi kan gå tillväga.

6 kommentarer

  1. paulina said,

    hej jag är ensamståande mamma och behöver hjälp med ekomomi…
    hur många fonder får man från dig att söka??+

  2. hotness said,

    Hej! Det är minimum 10 stycken fonder.

  3. therese said,

    hej,
    Jag har fruktansvärda problem nu med ekonomin nu och jag har en dotter på 5 år. det känns som om allt håller på att åka rätt ner i botten.
    Finns det några fonder eller något att söka.

  4. Ida said,

    Hej.. Trodde aldrig att det skulle hända mig, nu sitter jag här själv med mina
    2 flickor(7,2år). Pappan till barnen kommer från ett annat land och fick för sig att flytta tillbaka.. Jag har ingen inkomst så jag lever på min pappa och bor för tillfället där.
    skulle vara tacksam för all hjälp jag kan få.. !!!..
    Barnen växer och pengar kan jag inte plocka på träden utan för mitt fönsker precis..

    VAD SKA JAG GÖRA???
    Mvh Ida

  5. mamma/farmor said,

    Ida du får väl vända dig till sociala som alla andra i samma situation.leva på sin pappa verkar respekt fullt…………jadegäller att kolla vikken man skaffar sina barn med/ mamman

  6. mamma/farmor said,

    Hotness! man får 10 fonder av dig för 300 kronor? Då vill jag upplysa alla som att det finns billigare alternativ som te.x : fond stiftelse information i ö-vik, norrbergsvägen 22, 891 30 örnsköldsvik…dom tar mellan 125-250 kr beroende på storlek….Sen har ni även: global grant där ni kan mot en kostnad på 99 kronor i månaden få programmet på er egen dator…roligt om jag ska vara ärlig att själv leta fram fonder, jobbigt men allt är inte gratis och vill man ha nåt får man också kämpa. så ärlivet..men det käns bra när pengarna kommer……men anlita aldrig privata personer ni inte känner eller vet något om för kanske skriver dom bara ut…smarthet ger rikhet/ mamman

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

