Fisen

augusti 17, 2006 at 6:08 e m (Okategoriserade)

Hur kan man sitta på jobbet och sakna någon som egentligen är genomrutten? Så in i märgen full av ignorans, respektlöshet för allt runt omkring honom? Senaste uppdraget gick tydligen ut på att få mig att att brista i gråt redan innan jag vaknat helt.

Kliver ur sängen och i en hög med jord som om jag sovit med en odöd just uppstigen ur graven. Tydligen var jag inte tillräckligt underhållande då jag sov så han bestämde sig för att skotta ur mina blomkrukor.

Hur kan det då klia i mina händer från abstinens, att jag saknar att djupandas in hans lukt från magen? Inte ens arg kunde jag bli på honom. Hur kan man bli arg på det här? :

fisen2.jpg

Jag börjar tappa stilen.

För övrigt åt jag lunch på Raw med Älvan, simulerade ett medelpass och sjönk ner i sängen med en sushi.

My prayers go out to everyone

Kommentera

