Kvällskuriosa

augusti 18, 2006 at 8:37 e m (Vill ha)

Mmm sitter fortfarande framför datorn. Förvånansvärt mycket av mina tankar idag har varit vad jag ska skriva om på bloggen. Det blir ju liksom så att när man är en newbie så är det allt man vill göra, blogga liksom.

Kommer också på huur mycket jag egentligen snusar. Oavbrutet. Göteborgs Rapé. Ganska ocharmigt men det är en liten ovana bland många som nåt ex lämnat efter sig. Det blev en sommarbieffekt, förutom brutalt förslappad muskulatur. Kommer sluta snart, när allt är mer balanserat liksom.

Fick ett oväntat samtal från Älvan som kommer över med en asiatisk skräckis som jag ÄLSKAR men har svårt att hantera. Paranoian lägger sig som ett täcke över kvällarna och allt jag ser är barn som mjaoar, kryper i taket och dylikt.

På tal om asiatiskt så är jag fortfarande såld på min jacka jacka.gif

Inköpt i Sthlm men skulle gå över lik för originalet från Tokyo, kommer inte ihåg vad märket heter.

Jesus, pratat med min vän ”J-Dough” som tycker att den här bloggen ska reflektera min personlighet mer, men risken är ( eftersom arbetskamrater läser bloggen ) att jag blir friställd eftersom min mentala instabilitet kan klassas som en säkerhetsrisk och ytterligare en trend från US importeras, slakten på kontoret av en f.d anställd.

Risken är värd att ta

4 kommentarer

  1. Tonårsmorsa said,

    *Asgarv* kAN DU INTE PORTA KOLLEGORNA FRÅN BLOGGEN DÅ? 😉

  2. hotness said,

    🙂 Det blir nog en förutsättning om mitt bloggande ska fortsätta…

  3. Peer Fyah! said,

    Hahaha, vad hände då? Kom kollegorna på dig??

  4. hotness said,

    Kände att det var liksom ingen idé att gömma sig. För övrigt tror jag nog redan att dom visste vad dom hade att göra med

Kommentera

