Så vad händer i helgen?

augusti 18, 2006 at 2:55 e m (Okategoriserade)

Inte mycket om du frågar mig. Fick en frestande inbjudan från ”Pippi” om en hel helg med fest och ös i Kaptenens anda http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=370&Butik=0&SokStrangar=

Mkt frestande, delvis då jag suttit som limmad framför datorn hela dagen med antagligen nyutsprungna åderbråck som bieffekt och också för att det var ett bra tag sen Kaptenen och jag slog oss ihop och smidde geniala planer.

Men nej, det blir Hemmet som gäller. Jag har blivit en tant i städrock som sitter och spelar Warcraft så ofta det bara är möjligt. Sorgligt jag vet, men ändå sköööönt. Är inne i en slapp period och tänker inte ens ha den goda smaken att ha dåligt samvete för det. Närrå inte jag.

Men Lillstrumpa å Pippi lär nog göra stan osäker inatt.

But it aint me babe

It aint me your looking for…babe

Kommentera

