God Morgon!

augusti 19, 2006 at 1:11 e m (Okategoriserade)

Vaknade vid ett-rycket och släpade mig upp. Återställde faktiskt köket till den normala ordningen innan frukost. Känns som det kan bli trendsättande för dagen, att jag faktiskt GÖR något. Men känner inte för att göra så mycket faktiskt. Kollade asiatisk skräckis igår men så skräckig var den faktiskt inte så paranoian uteblev.

Fan, känner inte för att göra nåt. Inte ens att koppla av med en vattenpipa framför tvn. Kan bero på att sista gången jag rökte, typ vid sju på morgonen i desperat nikotinbehov, så mådde jag så sjukt illa för hade liksom ingen koll på HUR mycket jag faktiskt sög i mig. Det ledde till att jag blev kom sent till jobbet och gick in på muggen å spydde.

Men Älvan lämnade kvar en Benson & Hedges igår. Kan hända att jag går ut på balkongen och ger mig själv en belöning. Bara för jag är värd det. Men jag har ju sagt tusen gånger om och igen att röka tex ÄR ingen belöning, det är en bestraffning. Men jag lyssnar inte, just nu känns det som jag bestraffar mig själv hela tiden.

Idag måste jag kolla vad som kommer på tv. Igår missade jag The League bara för jag läste bloggar. Det gjorde mig lite irriterad, men får kolla i förväg idag.

Återkommer antagligen senare med nytt inlägg. Kanske för att just nu har jag inget liv. Eller av annan anledning.

Take me out wit da fader

2 kommentarer

  1. Big Poppa Crusty said,

    Att börja dagen med att sitta & suga på en vattenpipa låter faktiskt som en sjukt dålig idé, huuuuuur nikotinberoende är man då? på en skala?…ha ha ha..

  2. hotness said,

    Skulle säga att man e ganska torsk:-)

Kommentera

