Home makeover

augusti 21, 2006 at 11:29 f m (Vill ha)

Håller just nu på att göra en makeover av mitt vardagsrum/sovrum. Kommer bli grymt men som vanligt behöver jag mer än någonsin en sponsor. Skulle begå berått mord för den här litografin av Yrjö Edelmann ” Packed blue and grey heaven”:

Sen vill jag också ha den här fina lampan av Mia Cullin som man kan hitta på http://www.lampmetropolen.se

 Nu kanske du tycker att det här känns lite Miami Vice, men det här är liksom detaljerna som ska bryta av den övriga stilen i rummet.

Då kan vi ligga i min nya schäslong, jag å Yardie och bara mysa.

Kommentera

