Koma

augusti 22, 2006 at 7:47 f m (Okategoriserade)

Sitter på jobbet och har ögonen stängda mer än öppna. Är så sjukt trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Allt säljaren brevid mig behöver göra är att snabbt titta hit för att äntligen bli fullständigt övertygad om att min heroinvana är uppe i min tre lakan om dagen och att jag spenderar mina luncher på plattan, desperat letande efter ” schyssta kabbar”. Och tidigt kommer jag inte komma i säng ikväll heller…Ska till farbror på Reimersholme och fira födelsedag. Direkt efter middagen kommer jag dyka ner i hans säng med mina systrar. Det är vedertaget nu, att det är där övriga gäster kan hitta oss efter att ha ätit den mest fantastiska maten som finns. Min faster är en kvinnlig Verner Vögeli och att gå hem till min bästa Farbror och min bästa Faster är en njutning jag och mina systrar ser fram emot i veckor. Måste bara hålla mig vaken tills dess.

2 kommentarer

  1. Mini said,

    Thumbs up! Jag har svultit mig själv i en vecka för att kunna fylla mina 165 cm till bredden med mat ikväll!

    Sitter på jobbet men tror jag lägger mig ner och självdör snart, att arbeta är inget som jag är menad för!

    ”I was set upon this earth do do great deeds!”

    Jag hoppas på mycket rödvin, ost och choklad ikväll.

    See ya there!

  2. Big Poppa Crusty said,

    ..det är inte så bra att somna på möten har jag hört..ha ha ha ..vill det sig illa så smäller man ansiktet så hårt i bordet att näsbenet går av…

Kommentera

