Den som ser Fantomen utan mask dör en fasansfull död

augusti 24, 2006 at 1:11 e m (Okategoriserade)

Imorgon är jag tvungen att vara med på bild i en av stadens gratistidningar. Har redan försökt övertala vår marknadsavdelning att fotografering ENDAST sker med dimfilter, solglasögon och i skenet av stearingljus. För döva öron. Det kommer bli en allvarlig knäck för självförtroendet att se mig i tidningen sliten å jävlig med en frisyr som en svamp. Vet inte om jag fixar det här just nu. Men pga min abnorma adrenalinnivå ( läs sugenpåboxaren ) har jag lagt in ett till pass imorgon samt simning på söndag med syster 1 och 2. Min kropp värker efter dom tre pass jag redan gått denna vecka, but no rest for the wicked. För att göra mig lite glad har jag bokat in en massage i nästa vecka. Det ska bli sjukt skönt men jobbigt att ta mig därifrån. Jag blir alltid så yr efteråt. Men det är det värt. Grymma bekymmer

Har lyssnat på Lady Saw, Beenie, Ding Dong mest hela dagen men nu börjar jag tappa sugen och gungar i takt med H-Town, Jodeci och Force MD´s.

Nu e jag så trött och vill gå hem. Kommer att somna så fort jag tagit av mig skorna

Kommentera

