Fuktig Torsdag

augusti 24, 2006 at 6:45 f m (Okategoriserade)

På många olika sätt…Blev väckt i går av mobilen som vägrade sluta ringa. Svarade till slut och godmorgon, det är Boxaren. Jag säger bara mmmm…Har ju försökt att hålla mig borta och lyckats ganska bra med det, men mina tankar har inte alltid tillhört mig. Den här killen får snålvattnet att rinna till så jag nästan måste ha en spottkopp med mig. HESSOGODDAMNYUMMYIMLOOSINGMYMIND

Och nu ringde han iaf och började sjunga på varför jag inte velat vara med honom mer, jesus om han bara visste måttet av viljestyrka jag varit tvungen att uppbåda då vi umgåtts med kläder på. Det var outhärdligt och då kunde jag lika gärna skita i det och började ducka. But these are some desperate times, och föreslår han att vi ska träffas möter jag honom i hallen in my birthdaysuit ready to rumble. I AM SO READY! BRING IT!!

1 kommentar

  1. Big Poppa Crusty said,

    Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets get reeeady to ruuuuumble!!..ha ha ha ha…. 😉

Kommentera

