Sick Sicker Sickest

augusti 24, 2006 at 8:42 f m (Okategoriserade)

Nu ringde han igen, vi skulle egentligen äta lunch men jag bangade. JAG VILL INTE ÄTA LUNCH! JAG VILL VARA NAKEN! Hoppas han inte tar det som en diss ( var faktiskt en bra ursäkt ) och hör av sig nästa vecka. Kunde bara inte träffa honom idag. Mitt hår är utväxt och jag har en frisyr som en svamp. Jag e liksom inte på topp och då kan jag bara inte träffa honom. Dessutom är en lunch fan uteslutet då jag inte ens kan äta med honom i närheten för jag blir så till mig. Allt jag gör är småler och har fan en blick som en omslagsbrud på Playboy. Så pinsamt obvious…

HELIGAMARIAJESUSMODER HAN MÅSTE HÖRA AV SIG! Nu skiter jag fan i alla gränser och skiter i att ge skenet av att jag faktiskt är respektabel och har självkänsla. Mr Man, gör vad du vill så länge du är naken med mig. Jag tar vilka följder som helst, ångest, tvångstankar och ett beroende som är omöjligt att göra sig av med.

-Hej, jag heter Hotness och jag är beroende av en Pimp

-Hej Hotness

I should know soo much better by now

2 kommentarer

  1. Mini said,

    Patetiskt säger jag bara! Inget gott föredöme för oss i den yngre generationen som kniper ihop låren och säger no way! Jag är sexuellt utsvulten men jag har fortfarande min stolthet!!!

    (eller så ljög jag lite för att det skulle kännas bättre eftersom ingen boxare ringer mig.. Jag e fan drottning av dålig karaktär, vi e inte som Älvan vi..)

  2. Big Poppa Crusty said,

    ..hmm…boxarn ligger fan risigt till, låter som du tänker köra ett pass med submission wrestling med den stackaren..kan tipsa dig på lite bra positioner och passeringar om du vill…ha ha ha ..

Kommentera

