Im such a sucker

augusti 25, 2006 at 7:49 f m (Okategoriserade)

Så han ringde igen och undrade om jag kunde äta lunch med honom idag. Ville verkligen ( har knappt tänkt på annat än honom utan kläder ) men kunde inte pga fotot som ska tas och av gårdagens anledningar. Känns som jag har tusen nålar i huvudet. Men alltså han e fan inte legit..han har bytt mobilnummer och gör ingen som helst åthävan för att ge mig det nya. Jag sa tom:

– So call me next week and maybe we can hook up since u working the whole weekend. U know I cant call u.

-Yeah I know, I´ll call u next week then.

Sucker MC. Så fort jag fått vad jag vill ha är han historia. Keep telling yourself that…

Kommentera

