Hvvudvvrk

augusti 29, 2006 at 7:18 f m (Okategoriserade)

Ledsen om jag inte bloggat på några dagar, har legat i sängen i migrän sedan i fredags eftermiddag. Just nu har jag lyckats släpa mig upp och sugit i mig en Imigran ( triangelmedicin ). Har missat så mycket…alla bloggar som har skrivits, mail som jag inte kunnat läsa, telefonsamtal som inte kunnat göras och all träning. Jag hoppas bara att det ger med sig snart så man kan bli en del av världen igen.

Migrän är syndernas straff och jag får det tydligen redan INNAN jag ens begått dom. Därav en lååång eftertanke rörande Boxaren. I aint givin it up. See me?

Annars hoppas jag snart vara på banan igen, tillbaka på jobbet och känna att man lever:-)

1 kommentar

  1. MiaShopping said,

    Krya på dig!

Kommentera

