Tonårsmorsa jag förbannar dig

augusti 29, 2006 at 10:52 f m (Okategoriserade)

Läste Tonårsmorsans blogg och kollade en länk till nåt hon verkade tycka var kul.

http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf

Nu kan jag inte sluta..dimmig och väck av medicinen sitter jag och skjuter bubblor. Min favorit är dom blå, jag tänker mig att dom är blåbär. Det går inte bättre för det. Men det spelar ingen roll. Jag ska vinna. Till slut ska alla bubblor försvinna, jag vet det…jag ger inte upp

p.s tror Boxaren läser bloggen. Han ringer varenda gång jag skriver om honom.

7 kommentarer

  1. Tonårsmorsa said,

    Hahahahaha… Säg inte att jag inte varnade i alla fall! (Vi får se vem som får dem att försvinna först…) Kram! 😉

  2. Tonårsmorsa said,

    Var tvungen att blogga det…! Hoppas jag finner nå¨gon som kan häva fgörbannelsen…hahahahahahaha….

  3. Snurre said,

    *Pust*
    Inte meningen att Fatou ska behöva ta hela smällen…

    =)

  4. Snurre said,

    *Pust*
    Inte meningen att Fatou ska behöva ta hela smällen…

    Därför: Sorry

    =)

  5. hotness said,

    🙂 Galet kul spel, tiden bara flyger och det är farligt. Nu har jag också fått sonen till att bli beroende. Han kom upp typ 54000 innan han förlorade och låg på golvet och kved över sitt nederlag. Om han bara visste att det är där hans mamma legat nästan hela dan…

  6. Loppan said,

    Beroende framkallande spel 🙂

  7. En förbannelse över mig! » Tonårsmorsa said,

    […] hjääälp! jag har fått en förbannelse (klickbar länk) över mig! […]

Kommentera

