Onsdagsstatus

augusti 30, 2006 at 8:57 f m (Okategoriserade)

Tillbaka på jobbet med ett dagsschema som är ett skämt. Möte, möte, träna, Mariatorget hämta grejer, hämta mat, hem, duscha, städa toan, svimma i 7 timmar och upp igen. Dessutom värker hela min kropp från träning igår. Känns som jag blivit torterad..Har dessutom suttit och hostat oavbrutet i 20 minuter. Kan inte bli sjuk nu kan inte kan inte.

Dagen började iofs bra med att vår receptionist sa i en konversation vi hade:

-32? är du 32 år?

-Jaa

-Du ser mycket yngre ut.

Love u long time! Genast har hon kommit upp några hack på min tycka bra om lista. Som du kanske märker krävs det en hel del prestation för att komma med:-) Fattar inte hur jag ska orka träna idag..får klämma i mig en Ipren och hugga i. Läget är katastrofalt. Häcken har glidit ner ca 11 cm sedan årsskiftet och det går snabbt utför. Jag säger bara: Stödstrumpor och hemorrojdkräm. Vad är det som händer??

5 kommentarer

  1. Big Poppa Crusty said,

    …HE he he …kroppen jävlas med en när man kommit över 30-strecket, så eeeee de bara…så det är bara att träna tills du kräks, sen träna lite till.. 😉

  2. J-DOUGH IS IN THE HOUSE!!! said,

    faan vilken bra blogg du har!! Ärlighet varar längst

  3. hotness said,

    Badgal pullout 😉

  4. Mini said,

    Min syster e en gamling!

  5. hotness said,

    Slim trim and wicked inna bed

Kommentera

