Medmänniska, jo tjena….

augusti 31, 2006 at 12:45 e m (Okategoriserade)

Imorse när jag stod på tåget fullt upptagen med att hålla ögonen öppna så stod det en tjej snett emot mig med solglasögon på ( en medsyster ) och grät så det snörvlade om det. Jag tyckte så skitsynd om henne, det är fan inte kul att dammen brister i allmänhetens ögon..Det värsta var att jag verkligen ville fråga henne om hon var ok ( uppenbarligen inte ) men vågade inte. Alltså om jag var ledsen sådär skulle jag uppskattat om någon frågat mig men man vet ju inte hur någon annan reagerar. Hon kunde ju ha aslackat. Men det blir dagens ” Saker som jag ångrar ”.

Imorgon kommer den listan att vara betydligt längre…

Kommentera

