Om man slickar lite på en Stilnoct, blir man lugn då?

augusti 31, 2006 at 10:06 f m (Okategoriserade)

Hade två möten och ett seminarium inbokat i morse men i vanlig hotnessanda så försov jag mig och missade allt…Är så sjukt stressad av möten, träning och annat skit som bara händer. Som att komma hem till lägenheten vid nio varje kväll och den ser ut som ett bombnedslag med disk överallt, jord på golvet, överfull tvättkorg och skitiga fönster. Boxaren som jag ska träffa imorgon vars psykiska status jag börjar tvivla mer och mer på. Speciellt efter en msn konversation vi just hade. Så skev, och då har jag ändå träffat på de flesta sorterna. Vi får se vad som händer. Orkar faktiskt inte ens fundera just nu.

Märkte för övrigt att jag glömt raka mig under armarna i morse och har linne på mig. WOHAA! Ofta när jag går hemifrån på morgonen måste jag titta ner och se om jag har byxor på mig. Så stressad är jag. Ännu har jag inte missat att ta på mig dom men har glatt knallat till bussen med två olika sneakers på mig. Jag måste öka dosen på dom små vita. Eller lägga av. Det är alltid bättre att uppa så det blir nog så…

Kan behöva alla era böner nu

2 kommentarer

  1. Mini said,

    Doinit Älvanstyle!! I like it! Hade själv en trevlig buske förra hösten, dock ingick detta i ett vad.

    Du är härmed definitivt med på min lista över människor att inkludera i min kvällsbön!

    Dvs om jag får vara i din vid 14 imorgon, för då gäller det! Allt står på spel..

  2. hotness said,

    Du är alltid med i min böner hun!

Kommentera

