Insane in the membrane

september 1, 2006 at 1:44 e m (Okategoriserade)

Dog nästan efter dagens stress…Klippte mig idag och sen rusade och hämtade sushi, lämnade sonen på tåget, mötte Boxaren. Hem till mig, käkade och sov??? Fick huvudvärk och hela min kropp är stel som ett spett. Efter han hade gått så ringde han och sa att han ville börja träffa mig mer och se vad som händer. Why? Det ligger något ruttet begravet här men allt jag vill göra är att bara sova…

Återkommer när saker och ting fallit på plats, dvs imorgon:)

Nu ska jag iväg till jobbet på kräftskiva och bara festa loss och hoppas att hjärnan börjar funka igen.

Take me out with da fader

Kommentera

