Hjärntumör

september 2, 2006 at 10:22 f m (Okategoriserade)

Jag blir mer och mer övertygad om att jag har en hjärmtumör. Av veckans sju dagar har jag huvudvärk minst fem. Det kan ju inte vara normalt? Det känns fan inte ok iaf. Så mycket som jag skippar göra för jag har så sjukt ont i huvudet. Måste gå till doktorn och göra en undersökning och kolla vad det är som händer egentligen. Har jag tur så kommer han bara knixa till med nåt å så är allt som vanligt igen. I wish

Annars känner jag mig ganska låg och på dåligt humör. Vet inte varför heller. Känner mig bara skitlåg och vill knappt göra nåt alls. Knappt var att ta i, jag VILL INTE GÖRA NÅT ALLS! Tror att trista saker samlats på hög lite just nu, förhoppningsvis släpper det snart det också. Det som jag är allra mest surig över är att jag fått typ ytliga blodkärl på benen i första hand benen. Det gör fan mig sjukt deppig. Ytligt men visst, det skiter jag i. Jag vill inte ha dom där. Det är fult och jag känner mig bara gammal å sliten. Spirorna e juh liksom schyssta i övrigt så då lackar jag verkligen ur på det här. Hade jag pengar skulle jag gå och ta bort dom. Risken är att man tar bort så mycket att fötterna blir typ blå:).

Sen är det nog så om jag ska vara riktigt ärlig att det är fan jobbigt med B. Känns som om han är ganska normal och det gör att jag känner mig ännu konstigare. Sen får jag panik över att han vill träffas mer. Då känns det som att jag ska uppfylla en massa förväntningar som jag inte pallar med. Och som jag omöjligen kan. Vet inte varför det är såhär. Så var det inte med M. Då sket jag i det mesta. Och det var ganska skönt. Vet inte varför jag ställer omöjliga krav på mig själv, mest fysiska som jag egentligen inte kan göra något åt.

Varför ska jag hålla på och såga mig själv? Så sjukt ocharmigt. Gud, jag måste träffa Anna igen. Vet inte annars vem som kan få mig att inse….

Kommentera

