Svett

september 3, 2006 at 3:26 e m (Okategoriserade)

Avverkat ett pass och är tillbaka hemma. Fan va jag irriterar mig på alla som tränar och sen lämnar värsta svettpölen på golvet så man typ halkar. Och hur in i h-e kan en människas svett lukta så sjukt illa?? En snubbe idag luktade typ ruttna ägg fast värre. Hur är det möjligt? Skiter dom i att duscha? Äter dom mat som ruttnar i systemet och läcker ut genom porerna? Vad är grejen? Allt jag vet är att dom studsar över hela golvet, svettas så det stänker och luktar så illa att jag börjar hulka och tappar takten.

Jag hatar dom. Annars är allt bra

Kommentera

