Ett helt nytt liv!

september 4, 2006 at 6:39 e m (Okategoriserade)

I morgon börjar jag att jobba 75% från tidigare 100%. Det innebär att jag slutar tre varje dag. Det ska bli så galet skönt. Lika galet skönt som det kommer bli galet tomt i plånboken. Men ska jobba heltid i dom perioder som det är mycket på jobbet dvs nov, dec, jan. Hmm, nu när jag tänker på det så kommer jag bara jobba deltid i två månader innan jag måste gå upp igen… Spillerill, orkar inte tänka så långt fram nu. Kommer iaf bli skönt med mer tid så jag hinner med allt som ska göras.

Sov Gott

2 kommentarer

  1. älvan said,

    kära guru,

    även jag behöver ett nytt liv, bär på ett ett enormt åskmoln sen i fredags som vägrar att lämna mig, kan inte föra normala samtal, förpestar alla med mitt hat, läser om personlighetsutveckling i skolan, jag behöver en ny personlighet efter att ha upptäckt att mina vänner hatar mig, två tjejbråk på två dagar något jag vanligen inte sysslar med eftersom jag är filbunken själv men världen faller sönder, känner mig som typ fjorton trots att jag inte ser ut som en dag över sjutton, tanterna på jobbet suger musten ur mig, kommer hem helt slut och vad väntar där ett gammaldags brev som legat i brevlådan ett tag, det är från klamydia mannen(!), han vill ses, vem tar han mig för egentligen haha, han bifogar adress och telefonnummer, hur fan fick han tag i min!
    life goes on?

  2. hotness said,

    Vem fan skriver brev i dessa dagar? Ring mig honey

Kommentera

