Hotness övar

september 5, 2006 at 9:29 f m (Okategoriserade)

och det får grymma fysiska konsekvenser såsom magont, panikångest, gråtattack med mera. Bet mig verkligen i tungan under konversationen med B på msn. Han säger saker och ställer frågor som jag bara vill ge ett kallt och smart svar på, men jag höll mig. Därav dom fysiska plågorna. Det är min övning. Men alltså jag är fan inte så mot ALLA killar som söker min uppmärksamhet, men han tar fan fram det i mig. Vet att jag har en hmmm, ganska rough jargong och det är inte alla som fixar det. Men det är sjukt galet svårt att förneka den och min impuls att ge uttryck för saker jag tycker är korkade och fåniga. Men hey, jag övar. Och det tar kraft vill jag lova. Jag får nästan panik. Vet inte om jag kan vara den där fromma och öppna tjejen som tacksamt tar emot. Bend ovah bakra, Hotness fi run tings! Nej nej lugn å fin såja, du klarar det. Du är positiv och glad och naiv såja schhh…

1 kommentar

  1. Big Poppa Crusty said,

    Som sagt…alla har en psykotisk vän… 😉

Kommentera

