Skillful Hotness

september 5, 2006 at 5:50 e m (Okategoriserade)

Idag har jag övat så sjukt mycket. Mailade M ( läs mitt första inlägg ) och bad om ursäkt för jag var så kort och dum sist. Inte för att han inte förtjänade det men för att jag borde vara större än så. Han sa att han inte skulle satsat några pengar på att jag skulle höra av mig till honom och det kan jag ju hålla med om. Galet dåliga odds. Sen sa han att han kände sig ganska lökig som började pipa om det ena och andra och att han alltid intar en slags konstig gnällattityd när han hör av sig till mig. Howcome? Jobbigt att en del ser en som nån typ av morsa där dom lämpar av sig känslomässiga bagage. Iofs kan det ju vara en komplimang också, att dom känner att jag hör dom och lättar bördan lite. Jag är inte medberoende längre så det kostar inte så mycket. Men det var iaf en till övning som jag gjorde idag. Den är jag stolt över. Frågade till och med honom om vi skulle äta lunch någon dag.

– Hej jag heter Hotness och e grym som fan

– Hej Hotness.

Sen fick jag en föfrågan från Crusty om vi ska träffa kaptenen i helgen. Jag säger bara JAAAAAAAAAAA! Blow this mind. Quickfast.

Kommentera

