Tisdag

september 5, 2006 at 7:01 f m (Okategoriserade)

Idag jobbar jag bara till tre. Ska bli helt galet skönt. Kanske jag slipper huvudvärken som sätter in vid halv fyra rycket. Idag har jag för övrigt på mig nåt som kanske inte är riktigt är Hotness men kanske ändå. Svarta tights med en lång grå tröja och sneakers. Tightsen gör att jag känner mig som en mimare. Kanske ska ställa mig i lunchrummet på rasten och göra det där tricket då man låtsas vara instängd i en låda. Då kanske jag får gå hem tidigare än tre?

1 kommentar

  1. J-DOUGH IS IN THE HOUSE!!! said,

    Ditt jävla seppo, ha en trevlig dag!

Kommentera

