The Switch

september 6, 2006 at 6:40 f m (Okategoriserade)

Är det möjligt? Can you make the switch? Jag vill byta frisör. Problemet är att jag vill byta till tjejen som har stolen brevid min nuvarande frisör. Går det? Eller får man ta smygklippningar som Seinfeld hos Enzo? Fan det är tillräckligt laddat att gå till frissan som det är. Alla speglar, massor med folk, hög musik, man ser ut som en idiot under själva klippningen och det absolut värsta, speglingen för att se resultatet ur alla möjliga vinklar. Alltså jag VILL INTE se. Jag skulle kunna leva resten av mitt liv utan att titta mig i sen spegel igen. Jag vill bara springa därifrån och dra lite i håret och komma hem och vila upp mig. Jag är som ett vrak efter klippning. Och nu måste jag sätta ytterligare press på situationen. I have to make the switch.

Kommentera

