Jag kapitulerar

september 8, 2006 at 7:18 f m (Okategoriserade)

Febern vill inte ge sig. Även fast jag sov nästan hela föregående dygn, åt vitaminer och värktabletter och hinkade i mig apelsinjuice. Så drygt.

Läste Crustys blogg https://manilla.wordpress.com/ och han har precis köpt lägenhet och håller på att nojja ut:-) Det blir lätt så, när jag först tog lånet till min lägenhet så dog jag nästan med tanke på storleken på lånet. Men man vänjer sig. Blir bara siffror tillslut. En hel del typer jag känner köper lägenhet just nu och flyttar ihop med någon. Känns som skåpmat på något sätt. Som att jag redan gjort allt långt innan alla andra. Flyttat ihop, flyttat isär, skaffat barn osv. Så medan det händer en massa i människornas liv runt omkring mig känns det som mitt eget står stilla. Fast det egentligen inte gör det. Men det är inga stora saker som händer liksom. Men det känns rätt ok iallafall. Big things, big problems.

Shoutout to Crusty: U just bust ur cherry, I wish u all the best!

3 kommentarer

  1. manilla said,

    Thanx Hotness! Nojjar lite mindre nu, men nojjar över andra saker istället, fan att sånt ska fucka upp en så pass att man inte kan sova, tur det finns kaffe/redbull/affe..ha ha ..

    Krya på dig förresten! vi får köra ett race med kaptenen vid annat tillfälle..

  2. hotness said,

    Fan , jag hade verkligen sett fram emot det…kanske kan ordna en sitter tills nästa helg eller?

  3. Big Poppa Crusty said,

    ..Nästa helg kanske kan gå, kaptenen är ju inte helt omöjlig…nu ska jag dra & skriva på kontrakt…skuldsätta mig upp över öronen..

Kommentera

