Jag vill ha!

september 11, 2006 at 1:03 e m (Vill ha)

Testat en del MP3-spelare på jobbet. Många olika märken och med väldigt olika resultat. Tro det eller ej, men min favorit blev Jens Of Sweden MP-X 1GB. Mitt tidigare hatmärke är nu allt jag vill ha. Den var så sjukt grym, asbra ljud och formatet tog alla priser. Inte snyggast kanske men tålig, enkel och framför allt ASBRA LJUD! Jag kan bara rekommendera den varmt till alla som ska köpa en MP3-spelare. Själv sitter jag här och försöker hålla tillbaka tårarna och på något sätt hantera min saknad efter min älskling som jag var tvungen att lämna tillbaka till marknadsavdelningen. Så sluta spela svår nu Jens och hysta över en spelare. Det sker alldeles för lite bestickning på mitt jobb.

mp3jos11.gif

Kommentera

