Om jag vill ha en Chili Chicken vill jag ha det nu!

september 11, 2006 at 8:08 f m (Okategoriserade)

Alltså hur f-n kan McDonalds BARA servera deras äckliga frukostsortiment på morgonen? Om jag vill ha en Chili Chicken till frukost borde jag väl kunna få det eller? Blir så satans förbannad. I övrigt har helgen varit lugn, tränat och kollat film. Hyrde ” Frostbiten ” , svensk vampyrfilm. Var så laddad innan jag skulle se den för den verkade sjukt spännande, men den var en riktig kalkon. Inte att rekommendera alltså. Petra Nielsen var så dålig att jag bara satt och hoppades att hon skulle stryka med först. Ett plus är dock dom talande djuren vilket var sjukt kul. Lite röka på det så hade man nojjat ur totalt.

Hörs

3 kommentarer

  1. J-DOUGH IS IN THE HOUSE!!! said,

    HA!!

  2. J-DOUGH IS IN THE HOUSE!!! said,

    HA!!
    JAG SA JU DET…
    Nä så är det inte bla bla bla bla bla bla bla….
    seppo seppo seppo

  3. Mini said,

    och likt fan ska jag kunna köpa en jävla bagel klockan 4 på eftermiddagen, eller 4 på natten!!!!! I feel for u!

Kommentera

