Ohh thats is gonna hurt him

september 12, 2006 at 10:02 f m (Okategoriserade)

Såna här dagar kan jag vara lite lack av olika anledningar ( läs vadärdetmeddethärasethanskiterimig ) och då brukar jag kolla på det skönaste klippet som finns. Bas Rutten Lethal Selfdefence http://www.youtube.com/watch?v=P8mBe0_Ha78 och drömma att Bas är min bästa vän som fått nog på att jag träffar skithögar hela tiden och bestämmer sig för att sätta stopp för det hela genom att lära honom en läxa. Då kan jag sitta och småmysa för mig själv.

Dängedidängedidäng

Kommentera

