Jag e så syr

september 14, 2006 at 11:47 f m (Okategoriserade)

6 dagar sedan jag hörde nåt. Nu får jag tamigfan skärpa mig och lägga ner det här. Och bara trycka upptaget ifall han ringer. Jag blir så trött, mest av allt på mig själv. Saker och ting har inte gått min väg de senaste dagarna direkt. Igår kväll när jag kom hem efter Pippis kalas märker jag att jag glömt nycklarna på jobbet. Jag är vid det här laget så kissnödig så jag står med benen i spiral. Halv elva på kvällen. Får ringa Papito som kommer och öppnar. Det är typ 4:e gången på 3 månader. Kommer in och medan jag sitter på muggen gräver Fisen upp min blomkruka och offar ännu ett dyrbart Hibiscusskott. Hans rapsheet är långt som en roman nu. Vet inte hur han lyckats hålla sig vid liv såhär länge. Fick också ett mail från min chef 1 timme innan jag skulle iväg till födelsedagsfest på Odengatan. Möte imorgon bitti 08.15 och diverse frågeställningar som jag skulle leverera svar på. They got me undah pressure.

Lyssnar på INGENTING – Kan inte ens ta till mig musik just nu. Skulle mycket väl kunna bli det som får mig att flippa

2 kommentarer

  1. Big Poppa Crusty said,

    …aj aj aj, du behöver träffa kaptenen hör jag….

    ..jag ska förresten på tjänsteresa snart igen, taaaaaaxfreeeee säger jag bara…ho ho ho..köp 5 betala för 4 kaptener.. 😉

  2. Mini said,

    Hahaha!

    Vad trodde du Papito var till för egentligen? För att öppna låsta dörrar såklart!

Kommentera

