Casual Friday

september 15, 2006 at 7:18 f m (Okategoriserade)

Har gått till jobbet med joggingbrallor och t-shirt. Så galet bekvämt. Dagen började ganska bra. På vägen till bussen såg jag en grön larv stor som ett pekfinger som sakta gick över gångvägen på sina larvfötter. Fjärilslarver är en av de bästa sakerna jag vet. Och han var så fin. Efter jag passerat kom en renhållningsman i en minitraktor med väldigt breda däck and for all I know är larven ett minne blott. Så där tog dagen en lite sämre vändning. Tröstade mig själv med en frukost på McDonalds som nu ligger som en gråsten i kistan.

Ska träna idag iaf för att känna mig lite nöjd med mig själv. Håller också på att skapar en ny blogg med lite mer specifik och kommersiell inriktning. Ska se om jag får snurr på det hela. Just nu är jag ganska omotiverad. 

4 kommentarer

  1. manilla said,

    ..kaptenen kan nog motivera dig.. 😉

  2. hotness said,

    Ur such a tease…Kan vi inte boka in nästa lördag? Kan du då?

  3. manilla said,

    ..jag kunde denna lördagen, nästa lördag kommer jag låsa in mig själv & kasta bort nyckeln..jag är sååå pank!:..

  4. hotness said,

    Vi kan juh ta ett sunkhak?

Kommentera

