Måndagsrapport

september 18, 2006 at 11:29 f m (Okategoriserade)

Ah hej det är jag igen. Kan inte hjälpa det men jag e syr idag igen. B är online och säger inte ett skit. But that is passed now. On to bigger and better things. Sen e jag syr för att om man är av kvinnligt kön på mitt jobb är man liksom liite mindre värd än alla rediga, skojfriska och brunnäsade killar. Det gör mig fan illamående. Känner att jag retar upp mig på mer och mer saker i min omgivning. I förrgår hade jag en riktig fuldag och jag var tvungen att gå till affären. Jag var så sjukt irri så jag gjorde en ful min åt en liten tjej som tittade på mig för länge. Jag tror jag ska få grejerna snart. Då kan jag bli sådär…oberäknelig innan. All part of the charm that is Hotness.

Idag ska jag träna iaf och det ska bli skönt. Trist att gå själv hela tiden bara. Eftersom jag tränar typ 4 gånger i veckan blir det asatrist att gå själv. Mini har sin basket som träning och Älvan…jaa, Älvans träning består mest av att dansa runt i skogen iförd batikfärgade tunikor och näbbstövlar. Mutti är skadad i ryggen och J-Dough kan inte förrän hennes nya liv som anorektiker tar fart. Så jag blir själv. Vem ska trösta Knyttet? Som vanligt får Knyttet trösta sig själv.

2 kommentarer

  1. Mini said,

    Du borde tjata på älvan, hon behöver göra av med energi! Det fanns en tid då hon hoppade runt i en lägereldsring och dansade afrikansk krigsdans men dem dagarna är över.. Jag ska för övrigt ALDRIG försöka plugga hemma igen! Har läst 300 sidor och minns knappt en halv jävla rad.. Hemma är det också alldeles för kul att ägna en halvtimme åt att klämma en finne!

  2. hotness said,

    SLUTA OPERERA!

Kommentera

