Det här är ingen modeblogg

september 20, 2006 at 10:10 f m (Vill ha)

men mycket kläder blir det. Och ett fenomen som jag iakttagit på senare tid är det att ju mindre pengar jag har, desto mer saker hittar jag som jag kan knappt kan leva utan. Har hittat designern Annika Göth som gör så fantastiska kläder att jag bara måste ha. Första bilden är en omlottop som säljs av Mint & Vintage. Den andra bilden är en skjorta av Ann-Sofie Back och är precis vad jag letar efter. Vill ha en klassisk vit skjorta with a twist.

omlott1.gif       back.gif

Cash rules everything around me

Cream get the money dollar dollar bill ya´ll

1 kommentar

  1. Camilla said,

Kommentera

