Och nu lite insida

september 21, 2006 at 8:15 f m (Okategoriserade)

Var på ett medelpass idag. Kom lite tidigt så jag kollade in intensivpasset innan. My God! Vilket drag! Sjukt grymt! Det var en kille i början av de fyrtio som var så trimmad och fit att det var helt galet. Men nu kommer det galnaste: HAN VAR ORANGE. Antingen solarium eller brun utan sol. Inte ens med den kroppen som distraktion klarar han sig undan. Orange som en morot. Satt ändå och kollade på honom. Hard. Jesus, I´m starving.

För övrigt gillar jag inte att jag är så fokuserad på yta. Min egen och andras. Det är en egenskap hos mig själv som jag verkligen avskyr och önskar att jag kunde göra mig av med. Vet bara  inte hur. Men jag tror att en person som finns med i periferin av mitt liv har en stor del med det här att göra och framkallar dessa känslor hos mig.

Och ska jag vara helt ärlig så så är det inte bara i periferin han befinner sig utan för det mesta i mitt livs mitt. Och det är jag själv som placerat honom där. Oförtjänt. Men om jag avlägsnar honom från allt som har med mig att göra kommer nog mitt fokus att förändras. Det är bara så himla svårt. Allt jag vet att han hörde av sig igår eftermiddag med något svammel och skit som vanligt och direkt började jag plocka mig själv isär. Måste sova på det här. Och lista ut vad jag ska göra.

Allah U Akbar

2 kommentarer

  1. manilla said,

    Skaffa dig en hobby dämmit!… 😉

  2. hotness said,

    hahaha true dat:-) Noob

Kommentera

