Starstruck

september 25, 2006 at 7:22 e m (Okategoriserade)

Alltså idag var jag på Sabbatsbergs sjukhus av en ej bloggbar anledning. I hissen på vägen ner träffade jag en kille. Så hmm, liggbar. And sparks flew. Helt sjukt. Iaf det ena leder till det andra och efter lite prat går vi skilda vägar, han vänder sig om och ler..Hotness står mest och tittar vid busstationen som en fågelholk, delvis pga läkarbesök men också av sjukt mumsig kille. Jag står och överväger i en hundradels sekund om jag ska vinka till mig honom och lämna mitt kort, och då, då kommer min buss.

Helt omtumlad går jag på bussen, killen vänder sig om och tittar innan han rundar ett hörn, och så,  precis så snabbt  har jag missat min chans. Min magkänsla säger mig att han var grym. Och nu får jag aldrig veta. Jag log iaf hela vägen hem

Kommentera

