Kvällsshopping

september 26, 2006 at 5:36 e m (Okategoriserade)

Snart kan jag be vår ekonomiavdelning sluta skicka lönen till mitt konto och istället skicka den direkt till Mint & Vintage. Hittade så fint halsband där som jag såklart var tvungen att inhandla. Jag kan verkligen behöva ett par vingar.

vingar.gif

Annat som hänt är att B skickade ett IM och frågade ifall han kunde sova här på tisdag. Hmm, grymt bra ligga men sjukt dålig energi. Och viss förnedring. Det borde inte vara så mycket att fundera på egentligen. Sa jag förresten hur sjukt bra ligga det är?

1 kommentar

  1. Camilla said,

    helt underbart!

Kommentera

