Peer Madness a Gwaan

oktober 16, 2006 at 8:09 e m (Okategoriserade)

Men jorå, livet e helt upp och ner nuförtiden. Kommer inte behöva gå till jobbet mer efter torsdag. Lämnar alltså stort utrymme för fritid..Men det är skönt att det hela snart är över och jag kan se fram emot något nytt. Jobbar som en galning med mitt hemliga projekt och tror det kan bli riktigt bra. Just have to meet the mental deadline.

Annars mår jag fan bättre än på länge, I´ve gotten rid of the mental chains that was put upon me hahahahaha

Har också fått mycket nakengympa, vilket lättar upp vilken sinnesstämning som helst. Efter möte nr 2, INGEN ångest whatsoever! Men det kanske är en tidsfråga. Det får jag ta då isf. Annars hoppas jag att ni mår bra, att livet leker och kom ihåg! Idag kan vara den första dagen då DU börjar möjliggöra DIN dröm!

Luv u all like mad

Hotness

5 kommentarer

  1. manilla said,

    Hmm…så du tog mina råd & sparkade dem hårt i baken eeh?…

  2. hotness said,

    hmm sparkade vilka?

  3. Big Poppa Crusty said,

    mina råd om en viss sak…du vet, en ångest framkallande sak.. 😉

  4. mini said,

    jag förstår inte… Vadå nakengympa.. Eller jag förstår dess innebörd och det e det som lämnas sjuukt mycket frågor.. Que hacen? Men grymt att du verkar i en positiv sinnesstämning.. Jag e förkyld och har grejerna (haha eller ska jag yttra det förbjudna?: MENSMENSMENSMENSMENSMENSMENSMENS!!!!!!!!!!), har blivit av med halva peruken vilket var nödvändigt men ytterst beklagligt.. Har sparat håret utifallatt.. Jag ska ju på min onsdagsdejt.. Hur fan ska det gå.. Kunde inte vara mindre sexig just nu…

    Löv

  5. hotness said,

    Mini, ur always hot:-)

Kommentera

