regnregnregnregnregnregn

oktober 23, 2006 at 10:49 f m (Okategoriserade)

Om någon missat det så regnar det ute. Det är grått och det regnar. Det regnar och är grått och så har det varit nu en hel vecka känns det som. För att inte hamna i ett tillstånd av total apati tvingade jag Älvan ut på en promenad i två timmar. I regnet. Jag blev om möjligt ännu mer deprimerad.

Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sen ska jag iväg på ett pass. Very very nice. Kommer bli galet skönt och roligt. Tränaren är typ en vansinnig snubbe som nästan självdör under passet för han försöker ta i så mycket. Då är det extra kuligt att hetsa honom. Så det blir mitt nöje för idag.

2 kommentarer

  1. Mini said,

    Prata inte med mig om att självdö.. Har ägnat dagens första halva åt att läsa Goethes ”Unge Werthes lidanden”. Hade jag inte ångest innan kommer jag definitivt att få det!!! Tur att Big Boss fyller 58 och prinsesstårta stod på bordet när jag kom till jobbet…

  2. Big Poppa Crusty said,

    ..kom ihåg, kräkas är kul! ha ha ha ..så kämpa tills du kräks! 🙂

Kommentera

