Crazyness

oktober 26, 2006 at 5:31 f m (Okategoriserade)

facial.gif

Igår var jag och gick en ansiktsbehandling på Divage, en trevlig fördel med Skindeepbloggen. Det var helt underbart och jag måste börja gå oftare. Efter behandling var det möte på skolan med underbara Mats. Att träffa honom igen efter två år var fan som att hitta hem. Det är någonting med honom som får mig att bara vilja krypa ihop i hans knä å bara sitta där medans Mats han bara liksom , förstår.

Sedan träffade jag Mia på SOLO-butiken på tjejkväll som dom hade där och det blev lite vin och såklart ( helt rätt i tiden ) sjögrässnacks och vetegrässhots. Det var inte så illa som jag trodde det skulle vara. Men å andra sidan skulle jag nog hälla i mig avloppsvatten om ryktet sa att det var nyttigt. Mini kom också förbi men vi blev inte långvariga. Hur länge kan man titta på samma kläder liksom?

Radiotystnaden från Boxaren blir mer och mer påtaglig och jag glömmer mer och mer min ståndpunkt i det hela. Iaf vad jag ska säga när/om tillfälle ges. Dessutom blir jag sjukt nojig nu och tror han fan gav mig mer än grym nakenjympa. Men jag säger såhär, har det aset gett mig något jag inte bett mig om spelar det ingen roll om han fan e Muhammed Ali, u cant see me around the corner with my skimask on, holding this baseballbat so tight that my fingers turn white.

Wörd

2 kommentarer

  1. mini said,

    mmmmmmmmmmmmmats

  2. Big Poppa Crusty said,

    Wa da da dang Wa da da da dang, listen to my 9mm go bang…he he he …. 😀

Kommentera

