I väntan på stormen

oktober 27, 2006 at 10:43 f m (Okategoriserade)

mc.jpg

Sitter och lyssnar på Vibes46. Dreglar lite över Million. Barnarov är det bästa rovet. Har hunnit med att klippa mig idag också. Första gången sedan The Switch och det funkade bra. Athena ” Den Grekiska Gudinnan ” e fan bra grym. Hon masserade mitt huvud i typ 10 minuter med pepparmintsbalsam och jiiisus, det var som att komma hem. Heelt underbart. Dom är ju rätt så pricy på Toni & Guy men jag tycker verkligen det är värt pengarna.

I helgen är det barnledigt men jag har inget inbokat. Ryggproblem omöjliggör en planerad flytthjälp och det tackar jag för. Så just nu vet jag inte vad jag ska göra förutom att vänta på stormen som dom inte kan sluta prata eller skriva om. Jag ser iaf fram emot den. Finns inget som en liten mysig höststorm. Letar för övrigt med ljus och lykta efter någon som kan snickra hemsida och databas. Måste få igång projektet nu. För det går fan inte bra nu.

Kommentera

