Je t’aime je t’aime Oh oui je t’aime

oktober 30, 2006 at 7:53 e m (Okategoriserade)

Kan inte sluta lyssna på Serge Gainsbourg och Jane Birkin som stönar ikapp i klassikern ” Je t´aime ”. Vet inte vad det är men den är bara så rätt för mig just nu. Såhär på kvällskvisten budade jag också hem en tavla från Tradera:

scarfacechairtradera.jpg

Var bara tvungen fast det är lökigt likt Cribs. Men tänkte ha den i hallen som en sporre så jag alltid kör på full gas när det gäller projektet Skindeep. Kan bli sjukt bra och sjukt stort, jag måste bara bibehålla farten. Kan ju alltid låtsas att Tony är min chef…fast då blir det nog mer je t´aime, OOOOHH OUI Tony je t´aime..

Älvan vill att jag ska följa med resten av Familjen ut till landet på torsdag, men jag vet fan inte om jag kan hålla ångesten i schack ifall jag beslutar mig för att följa med. Det kan bli jättetrevligt men också superjobbigt. Och det är så satans långt bort ifall man bara får nog och vill hem. Men det lutar åt att jag följer med och förbättrar familjerelationerna. Kan behöva få lite perspektiv och det kan man verkligen få på en kobbe i skärgården.

Viktor & Rolf kommer som bekant att släppa sin H&M kollektion inom kort och Hotness har redan plockat ut sin favorit:

trench.jpg

I den här vill jag smyga omkring med enbart svarta spetsunderkläder under, diskreta stilettklackar, cigarill med munstycke i handen och beslöjad blick tyst mumlandes ” oui je t´aime mon amour je t´aime ohhhh….”

Au Revoir

5 kommentarer

  1. Kerstin said,

    Den där trenchen är min favorit också…

  2. mini said,

    Åk till landet! Jag skulle gärna hänga på men helgen bjuder mucho trabajo!!!!

  3. hotness said,

    Kerstin: Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga vantarna på den men jag smider ondskefulla planer…

  4. MiaShopping said,

    Eftersom du var så duktig på att klicka hem saker från H&M förra året så ska du får bli min personalshopper natten till den 13 november 🙂 Vad tror du om det?

  5. hotness said,

    Jag e helt på:-) Lägg din beställning så ska jag slåss med dom andra shopparna

Kommentera

