Ny stil: StressYoga

oktober 31, 2006 at 7:14 e m (Okategoriserade)

yoga.jpg

Lämnar hemmet 16: 50 i den goda tron att yogapasset börjar 18:00. Hela vägen in till stan besväras jag av en påträngande känsla av att jag har så bråttom. Tänker mest att yogan nog kommer råda bot på det. Exakt 17: 24 trillar slanten ner och jag fattar att passet börjar 17:30. Det blev språngmarch som jag precis knackat en tant och hinner in på passet med andan i halsen, febrilt tuggande nikotintuggummi och toppen bakofram. Mmm, känn hur lugnet breder ut sig. Jag tog med så mycket dåligt energi i den lokalen så jag är förvånad över att den inte utrymdes.

Imorgon blir det hem till Fyah på morgonen och skriva affärsplan. Kommer bli riktigt nice och det är riktigt kul att se mina ideér konkretiseras mer och mer. Får se hur det blir med det hela men hoppas att det här är jag om ett år:

luxury-room-with-girl.gif

Observera hur lakanen är märkta av nattens bravader med mycket muskulös farlig man, jag ligger på terassen och återhämtar mig med hjälp av en appletini.

MAKE MONEY MAKE MONEY MONEY MONEY

Kommentera

