Omotiverad träning

november 2, 2006 at 8:26 e m (Okategoriserade)

aerobics.jpg

Jag åkte till träningen på autopilot och upptäckte tre minuter in på passet att jag faktiskt var på ett pass och meningen var att jag skulle prestera. Aldrig har något känts så tungt som den insikten. Så sjukt omotiverad, men jag led genom det. Inte kul men jag gjorde det. Är äckligt stolt över mig själv.

Imorgon bitti 06:45 bär det av med Älvan till Blidö. Ska bli skönt att komma från stan men man vet aldrig hur dagarna med familjen kan utspela sig. Det blir mest en överraskning. Tydligen så har sladdertackan Mini glappat till Hamon att jag inte jobbar. Så jag kan redan nu föreställa mig huvudämnet för kvällens konversation.

Kl 20:00 är det jag som downar en stilnoct å drar mig tillbaka. Eller ännu bättre, sticks around. Jag med stilnoct i systemet kan vara riktigt underhållande, mer än vanligt alltså. Alla spärrar löses upp och fan vet vad som kan hända. Nästa morgon har jag alltid glömt allt.

Mmmm little white pills…

6 kommentarer

  1. älvan said,

    du med små vita piller i systemet kan verkligen vara riktigt underhållande, mitt råd är att du helt enkelt stannar kvar, mini må ha damp men du och hamon lider av demens, kommer förbi lite tidigare eftersom vi tydligen måste förbi klarabergsgatan för att du ska överleva helgen eller snarare en natt…

  2. Kerstin said,

    Fast jag är ändå GRYMT imponerad av att du gick dit. HEJA. Och bättre det än att sitta och äta snask i soffan. HEJA – igen. Hoppas det blir bra med familjen på landet. Kram.

  3. Miss Baglady said,

    Men du kommer åtminstone iväg till träningspasset. Det gör inte alla, särskilt inte jag. Några tips hur man ska ta tag i det?

  4. mini said,

    Jag tänker inte ens försvara mig.. Ni vet exakt vad som innebär när man delger mig information.. Är det ngt som inte ska vidare, tala om det eller tell me nothing!!! Thats that, ok?

  5. Peer Fyah! said,

    Haha- Mini får den givna rollen som informatör på framtidsprojektet Stort!

  6. hotness said,

    Kerstin: Tack för peppningen, den behövs:-) hoppas du får det UNDERBAART på Malta
    Miss Baglady: Se dagens inlägg, thats all u have to do hahahaha
    mini: u know I love u honeypie

Kommentera

