Scarred for life

november 5, 2006 at 7:23 e m (Okategoriserade)

landet1.jpg

Men jorå, inga piller i världen kunde få mig genom helgen i oskadat psykiskt skick. Men jag visste vad jag hade att vänta så det är heeelt ok. Vad som piggade upp hela upplevelsen var att den lokala bondgården med tillhörande mark blivit uppköpt av en kille från juggemaffian. Sånt är alltid kul. Kan fan behöva bli lite drag därute. En incident hade tydligen redan inträffat och det märktes på det sättet att det stod ca 30 poliser med automatvapen vid färjelägret, dock ej denna helg. So sad att man går igång på sånt. Men hey, lite spännning i vardagen har man inte haft på ett tag. Kanske kan anlita honom för att kraftigt förkorta Boxarens liv. But for all I know his ass may already be dead. Har inte hört ett ljud…
Släpade mig iväg till träningen idag och min favoritledare höll i passet. Han e så sjukt grym och gör alltid att det är så kul att gå och träna. Musiken är skitbra och det är drag från början till slut. Till alla som undrar hur fan jag pallar gå och träna typ 4 ggr i veckan säger jag bara: Stå naken i ett provrum med 360 graders speglar. There ´s ur motivation.

Kommande vecka är ganska så späckad. Ska till någon plastikklinik för tv-inspelning på måndag, tisdag träning, Ikea samt någon produktdemo på skönhetssalong och på onsdag ska jag opereras. Det ska bli spännande, och av hänsyn till nära och kära ( de nära som inte kan hålla tätt ) vill jag inte säga vad jag ska operera. Hoppas det är ok:-)

Big up to the yugoslavmafia

Buck Buck

Kommentera

