Jag har träffat Bingo

november 7, 2006 at 8:20 e m (Okategoriserade)

nästan iaf. Var på en skönhetssalong på en demonstration av märket Mene&Moy.

mene.gif

När jag och Fyah klev in genom dörren höll jag på att få slag. Demonstratören var så sjukt lik Bingo att det inte borde få vara tillåtet. Hade varit grymt om det var han. Däremot var det en kille bland ” publiken ” som hade luvtröja, baggyjeans och såg liksom himla street ut. Men när han sen började ställa frågor om enzymer och partiklar höll jag fan på att svimma. Han gjorde både den ena kemiska peelen efter den andra och höll på med krämer så det var helt sjukt. Alltid ska killar vara värst. Han var tydligen biokemist. Bilden går fortfarande inte ihop i mitt huvud.

För övrigt var det bitchfight på mitt pass idag.Några tanter gaddade ihop sig och klagade på volymen. När tränaren inte lyssnade gick en till receptionen och klagade och det blev flera avbrott i passet. Kärringjävlar, ta stavarna och gå på en promenad istället för jag vill faan inte höra mina egna fotsteg när jag tränar. Just därför slängde jag en dörr i ansiktet på en av dom på väg ner till omklädningsrummet. Take that golden oldie.

2 kommentarer

  1. mini said,

    De e ju friskis, what u expect? Tantgympa!

  2. Big Poppa Crusty said,

    …ha ha ha ha ha …..sjukt roligt! men du kanske kan be dem skruva ner volymen på sina hörapparater, så kanske de softar ner med gnället?.. 🙂

Kommentera

