Nervositeten gör sig påmind

november 7, 2006 at 10:30 f m (Okategoriserade)

phone.jpg

Mest suttit i telefonen hela morgonen. Vaknade upp till en otrevlig mailupplevelse men lyftes ganska snart efter positivt besked i brevlådan. Imorgon är det operationsdags och nervositeten är påtaglig. Jag undrar hur handikappad jag kommer bli efter ingreppet och hur många dagar det kommer sinka mig. Känns inte som jag riktigt har tiden egentligen att genoföra detta just nu men har sett fram emot det så länge att nu är det bara tuta och köra.

Jobbigast av allt kommer bli att inte få träna på 3 veckor. Jag kommer bli galen. Av den anledningen ska jag på på ett kickass pass idag och köra slut på 3 veckors reserver. Därefter hoppas jag lura med Fyah till indiern strax utanför gymet och äta tills jag spyr. Måste fasta 6 timmar innan ingrepp. Hotness utan mat med blodsocker i marknivå är inget jag vill utsätta någon för. Just aint pretty.

Need prayers right now

1 kommentar

  1. mini said,

    Allt jag säger är Lycka till! Må styrkan vara med dig! Det och stadiga kirurghänder..

Kommentera

