Agony

november 9, 2006 at 3:58 e m (Okategoriserade)

Så nu är det klart. Ser ut som jag gått en rond med Mohammed Ali. Har ganska ont och hoppas att den här jävla svullnaden ska lägga sig. Tre sa att jag såg ut som en zombie. Jag ser knappt något utan har bara en liten springa att se ut genom. Ganska jobbigt. Jag redan nästan brutit foten 2  ggr då jag halkat på nån jävla kattleksak. Så mycket mer än det här pallar jag inte att skriva. Dom här skorna köpte jag iaf från Vintagefynd. Så mycket ser jag…

pumps.jpgpumps1.jpg

1 kommentar

  1. sara said,

    åh, vilka snyggingar! Bra köp!

Kommentera

