Elefantmannen

november 10, 2006 at 8:00 e m (Okategoriserade)

Så nu sitter jag här, ser ut som elefantmannen och luktar 10 resor värre eftersom jag inte får duscha förrän tredje dagen efter operation vilket är imorgon, och tycker faktiskt lite synd om mig själv. Det är i såna stunder jag tycker jag förtjänar lite guld. Guld och frickin juveler. Så nu håller jag på och budar hem den här:

ring.jpg
För övrigt retar jag mig på alla jävla fjortisar och förtidspensionerade kärringar som försöker göra sig en hacka på att sälja Viktor&Rolf på Tradera och Blocket med en sånt jävla påslag på priset att det är skamligt. Satans töntar, u dont even know bout the lick…

2 kommentarer

  1. c.c said,

    hehe då måste jag nog vara en sån 14-is.
    För jag köpte en sak som tyvärr inte passade och att det finns såna människor som betalar så himla mycket, bara bra för mig!
    Jag är en fattig student haha behöver money till min resa;)

  2. hotness said,

    Tycker det är ok om man köpt ngt som inte passade men risigt om man gick in med intentionen att plocka på sig så mycket som möjligt för att sälja dyrt.

Kommentera

