Viktor & KissRolf

november 12, 2006 at 4:01 e m (Okategoriserade)

pats.jpg

Så om jag förstått det hela rätt så är det inatt 00.01 som man kan köpa plagg från V&R kollektion på nätet. Spännish värre. Ska nog inte köpa ett skit då jag hört rykten om riktigt dåligt kvalitet. Få se om jag ens kommer in på siten då jag har en känsla av att den kommer lagga sönder precis som förra året. Fast då knepade jag mig in iaf och lyckades köpa vad jag ville ha.

J-Dough var på besök idag och vi satt å snackade skit i några timmar, very nice. Hon har redan börjat rasa i vikt och jag kommer knappt känna igen henne om hon går ner mycket mer. Ändå sjukt griimt.

På tisdag tar jag stygnen och det är fan på tiden, vill inte vänta en sekund längre. Har övervägt att ta dom själv för det kliar så galet mycket och jag vil inte ha dom längre bara. Sen vill jag inte vara gul i hela fejan heller. Har inte använt BUS på en vecka och ser ut som ett lik som något sprayat gulfärg på. Som J-Dough skulle säga ” Like a mad somebody ”.

But still

Slim trim and wicked inna bed

1 kommentar

  1. Peer Fyah! said,

    Men hey- vad hände med ”Fyah var här och jobbade i helgen- very niice- även om hon för tillfället återigen beter sig som ena halvan av Piff & Puff på droger”??

Kommentera

