Våt tisdag

november 14, 2006 at 7:49 f m (Okategoriserade)

Och såhär är utsikten från min balkong i detta betryckande väder

hemma.jpg

Idag ska jag hem till SidstepparSixten, träffa lite familj och äta sushi. Velly najs. Både Sixten och Momo har beställt ögonbryn-och fransfärgning samt plock så det är väl bara att ställa upp. Måste göra mina egna snart också.

Förresten vann jag auktionen så nu är jag en mycket stolt ägare till en ny ring. Grejen är bara den att jag trodde fan inte att jag skulle vinna och mitt konto har endast den blygsamma summan 58.43:- riksdaler. Men mini ställde upp ( som vanligt ) på sin ekonomiskt handikappade storasyster och ska låna ut lite cash. Det tackar vi för.

Bling

7 kommentarer

  1. Miss Baglady said,

    Är också lite ekonomiskt invalidiserad för tillfället. Ändå beställer jag nya prenumerationer, en resa till Alperna och en tågbiljett till jul. Tur att mammi och pappi ställer upp och lånar ut. Och framtiden ser ju ljus ut…..

  2. Mini said,

    Vem e sidstepparsixten?

  3. Kerstin said,

    Åh, vad härligt höstigt det ser ut…

  4. Paulina said,

    Mums sushi! 😀

  5. manilla said,

    …Yeah, 58.43:- är fett uselt att ha kvar, du är sämst!

    Själv trodde jag att jag gjorde värsta klippet när jag plockade ut 300 pix i bankomaten och fick 700:-!!!..weeee! vinst!

    Var nog fortfarande fruktkaka, för hade visst tryckt på fel knapp…så ingen vinst, det gåt inte att lura de där jävla bankomaterna..såvida man inte blåser skiten med lite dynamit. Men det är ingen bra idé har jag hört…

  6. hotness said,

    manilla: hur kmmer det sig att när vi jämför risighet så är det alltid jag som drar det kortaste strået? Detta även fast jag ALDRIG varit så packad på väg ut att jag låtit ansiktet ta emot mig när jag trillat in i en snödriva ( som faktiskt var av is ) och att jag FORTFARANDE idag har ärr i ansiktet efter det. Whos thats?

  7. Big Poppa Crusty said,

    ..för att du är risigast? alltid?..ha ha ha… vad jag än gör spelar ingen roll 😉

Kommentera

