Cape dis year

november 15, 2006 at 9:44 e m (Okategoriserade)

Har precis inhandlat en cape på Mint & Vintage. Måste lägga upp den bara hos en skräddare så att den går till mitten på låret ungefär. Kommer ihåg när jag var ungefär 15 och sprang på klubbar, då hade en vän till mig en svart cape från H&M med huva på som jag alltid lånade. Den var så sjukt snygg så jag fortfarande suktar efter den. Men nu blev det en grå utan huva. Måste verkligen lägga upp den för nu ser den ut att tillhöra Mary Poppins garberob.

cape.gif

Hämtade också ringen idag på Metropol.

ring1.jpg

Mycket fin men en massa nummer för stor. Måste lämna in den. Känner att jag är inne i en 2 hand period. Måste bara komma ihåg att fixa till alla saker jag köper för nästan allt behöver åtgärdas. Next stop – Bed

Im out

2 kommentarer

  1. MiaShopping said,

    Åh, du hittar verkligen en massa snygga secondhand fynd!

  2. hotness said,

    Thanx:-)

Kommentera

